Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

SONY HVL-LBP problema …si solutie !!!

hvl-lbplarge20stampCum am spus si in articolul anterior Sony HVL-LBP este o lumina foarte buna numai ca dupa un timp de utilizare am sesizat o problema la care cei de la Sony nu stiu daca s-au gandit talpa de prindere este sensibila si in timp se rupe asta si datorita greutatii luminii.Am decis sa fac acest articol datorita colegului meu Andrei Marina, impreuna cu el si alti colegi de-ai nostri am gasit o solutie destul de convenabila care sper sa va ajute si pe voi in caz ca aveti probleme , mai ales daca folositi lumina de camera mai des. Talpa este facuta la strung si este din aluminiu este aproape ca originalul dar cu mici modificari varianta asta cu siguranta va rezista mai mult ca originalul. Am sa postez si cateva poze cu talpa care sper sa va inspire si daca aveti intrebari nu ezitati sa scrieti la comentarii. Bafta !!!lumina-camera-sony2solutie-lumina-camera1

Februarie 24, 2009 - Posted by | Accesorii |

8 comentarii »

  1. Da o solutie ingenioasa dupa multa munca. Cu siguranta suportul creeat din dur aluminiu la strung i-a dat ceva de furca strungarului nostru, dar cum este vorba ca inventivitatea romanului nu are limite a iesit acest suport care spre deosebire de cel original din material plastic este facut astfel incat sa suporte intrega greutate a luminii dar si sa preia functiile de flexibilitate pe care lumina o avea cu suportul original. Multumim mult celui care ne-a rezolvat problema si daca intalneste cineva problema aceasta nu ezitati sa ne contactati inca avem matrita😛

    Comentariu de Andrei | Februarie 24, 2009 | Răspunde

  2. mai aveţi matriţa?😀

    Comentariu de b | Noiembrie 16, 2009 | Răspunde

    • aici doar raul te mai poate ajuta eu am plecat din locul unde am creeat matrita si doar el te poate ajuta
      cum intra sunt sigur ca iti va raspunde

      Comentariu de videotm | Noiembrie 16, 2009 | Răspunde

    • da mai am matrita si te pot ajuta …numai sa imi spui cum ne putem sa ne contactam .

      Comentariu de infocameraman | Noiembrie 16, 2009 | Răspunde

      • mi-ar trebui si mie o talpa de-asta.

        3 intrebari:
        – in cat timp pot sa o am? (sunt in bucuresti)
        – cat costa?
        – dati factura?

        Comentariu de mary | Noiembrie 26, 2009

  3. baaaaaaaah daca mai turnati, turnati mai multe ca si la cluj trebuie cel putin una si ziceti cat costa. Am vb cu raul. Alin.

    Comentariu de alin | Noiembrie 17, 2009 | Răspunde

    • Aline al tau e pus deoparte stai linistit ca te rezolv cat de curand. Raul

      Comentariu de infocameraman | Noiembrie 17, 2009 | Răspunde

  4. Raspuns pentru Mary asta este o optiune si nu e o chestie comerciala adica avem pe cineva care ne-a ajutat sa facem varianta asta mai rudimentara costul este undeva la 60 sau 70 de ron si factura nu se face pentru ca noi nu o vindem …noi ajuta daca intelegi ce vreau sa zic ….merci

    Comentariu de infocameraman | Noiembrie 26, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

