Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

Sony NXCAM din 2010

De curand Sony a anuntat lansarea noului brand din gama NXCAM ce reprezinta punerea in aplicatiile profesionale a tehnologiei AVCHD. ( Videoformatul AVCHD este o forma de compresie video care permite ca fisiere de captura video HD de dimensiuni mari pot fi capturate sau stocate pe hard-disk sau carduri de memorie) Conceput pentru a oferi beneficii ca : usor de utilizat , flux de lucru pentru profesionisti si semi-profesionisti , familia NXCAM va fi solutia ideala in ceea ce priveste calitatea imaginii , gradul de utilizare si pretul. AVCHD a fost adoptat pe scara larga si rapid in sectorul gamei de camere video Sony consumer iar acum odata cu evolutiile ulterioare a instrumentelor de editare non-liniare si produse IT , Sony va furniza produse entry-level pentru producatorii de materiale video bazate pe fisiere MPEG-4 AVC/H.264 Long-GOP de compresie a imaginii.

Camera prototip Sony NXCAM contine 3 senzori CMOS Exmor de 1/3 inch cu matrice ClearVid si lentile G lens 20x zoom folosite si la camera Sony HVR Z5E. Camera poate inregistra imagini de inalta definitie prin tehnologia AVCHD la o rezolutie de 1920×1080 in mod interpolat si progresiv , impreuna cu 720/50p si MPEG-2 SD pentru inregistrarea in sistemul PAL.Aceasta inglobeaza de asemenea doua canale audio Linear PCM. Sony NXCAM capteaza imaginile pe mediu de inregistrare Memory Stick Pro Duo sau optional pe unitate de memorie flash de 128Gb. Camera va putea fi comercializata la inceputul anului 2010. Mai multe informatii tehnice puteti gasi accesand link-ul http://www.sonybiz.net    sursa: o-video

Andrei Marina

Noiembrie 25, 2009 - Posted by | Camere video |

20 comentarii »

  1. Sunt curios cam de la ce pret de plecare v-a fi prezentata aceasta camera

    Comentariu de SYGvas | Decembrie 14, 2009 | Răspunde

  2. si eu sunt curiso si cum aflam o sa postam si pretul de plecare

    Comentariu de infocameraman | Decembrie 16, 2009 | Răspunde

  3. pretul de lansare este 4950$ fara memoria flash de 128GB

    Comentariu de creativeimagestudio | Ianuarie 7, 2010 | Răspunde

  4. imi place ca are geotagging si filtre ND deja incluse😉

    uitati si o prezentare vad ca si pretul e ok

    http://shop.o-video.co.uk/sony-nxcam-2087-p.asp

    Comentariu de Dana | Ianuarie 12, 2010 | Răspunde

  5. merci de link …cand mai avetzi asa ceva nu ezitati la le punetzi pe comenturi …e important …ne ajutam reciproc 🙂

    Comentariu de infocameraman | Ianuarie 12, 2010 | Răspunde

    • va salut cu respect infocameraman
      unde pot gasi un manual in romana pt sony z5?
      daca poate sa ma ajute cineva va rog

      Comentariu de cely | Decembrie 16, 2010 | Răspunde

  6. anytime:) si ce am gasit aici la tine pe blog a fost foarte util, se vede ca iti place ce faci

    Comentariu de Dana | Ianuarie 13, 2010 | Răspunde

  7. Deci dupa ce ca te anunt ca ai GRESIT denumirea gamei de camere (este NXCAM, nu NXDCAM), nici nu vrei sa corectezi, si imi stergi si comentariul. De ce?

    Comentariu de Cristi | Ianuarie 27, 2010 | Răspunde

    • Iti multumesc pentru corectie insa acel articol nu imi apartine in totalitate. Daca esti atent jos scrie sursa de unde a fost preluat. Daca cei de la O-Video asa au trimis comunicatul eu asa l-am postat ei sunt dealeri Sony se presupune ca stiu ce vand. Din pacate nu e asa

      Comentariu de videotm | Ianuarie 27, 2010 | Răspunde

      • Vad ca o-video este in limba romana, asa ca nu ma mai mira nimic, mystery solved.
        Cat despre NX5E, desi ma asteptam sa fie sora geamana a lui Z5 pe format tapeless, am aflat cu stupoare ca m-am inselat. NX5E a fost proiectata fara o parte din functiile de la Z5: shot transition, color correction, exportare profile de culoare pe card, extended clear scan, interval recording, histograma si inca cateva functii. Cel putin asa scrie in manualul pe care l-am gasit pe net. Insa posibil sa fie manualul la prototip pt ca scrie totusi anul 2009, cand a fost lansat prototipul camerei ce intradevar nu includea optiunile astea.
        Inca o informatie confuza, pe situl Sony scrie ca AX2000, sora geamana a lui FX1000 si varianta simplificata a lui NX5E ar include Shot transition in butoanele asignabile, ceea ce nu ar fi logic sa aiba aceasta functie fata de NX5. Oricum sansele cele mai mari sunt ca pagina lui AX2000 sa fie incorecta, iar NX5E sa nu aiba functiile lui Z5, din pacate. Eu raman totusi cu speranta ca SONY a luat decizia corecta si produsul final va include toate optiunile modelelor pereche HDV.

        Comentariu de creativeimagestudio | Ianuarie 27, 2010

  8. Am vorbit cu cineva de la Sony Europe, NX5 si AX2000 nu au cateva functii existente la surorile lor HDV (cele scrise mai sus).

    Comentariu de creativeimagestudio | Februarie 8, 2010 | Răspunde

  9. ‘Vad ca o-video este in limba romana,asa ca nu ma mai mira nimic, mystery solved.’
    eu am vazut ca au pe site google translate:))ce scrie aici pe blogul omului nu are legatura cu astia de la londra…

    http://shop.o-video.co.uk/sony-nxcam-2087-p.asp

    Comentariu de Dana | Februarie 9, 2010 | Răspunde

  10. sincer eu cred ca la Sony trebuie o schimbare din punct de vedere al designului camere si asta trebui facut si de JVC si Panasonic …sunt suparat pentru ca toate camerele seamana intre ele …ieu de pe una si pun pe alta si tot asa. M-am uitat in ultima vreme exact la detalilul asta si m-am enervat.

    Comentariu de infocameraman | Februarie 10, 2010 | Răspunde

  11. pai cred ca sony vor sa tina de oarece convergenta aparaturii, aceleasi baterii lumini etc.nu poti nici sa schimbi design prea tare, ca asa am filma toti cu DSLR sau cu iPhone(doamne fere’) tu cred ca vrei o schimbare inspre Red, si nu e rau deloc. module sa le combini cum vrei, mix & match🙂

    Comentariu de Dana | Februarie 10, 2010 | Răspunde

  12. „Don’t fix it if it isn’t broken”
    Nu vad care e problema cu designul. Mi se pare foarte ok. Nu am pus mana pe multe camere, insa am studiat cateva pe net. De exemplu designul la Panasonic HMC151 (si restul care seamana cu ea) nu-mi place deloc, mi se pare grosolan. Fiecare au si modele faine, si mai putin faine. Depinde de gusturi. Poate ar trebui sa mai umble insa la ergonomie, sa modifice designul in acest scop, multi spun pe forumuri ca Panasonic, Canon au ergonomie mai buna.

    Comentariu de Cristi | Februarie 10, 2010 | Răspunde

    • eu stiu ce zici tu …si ai dreptate in felul tau …dar mie imi plac camerele care sunt unici in aspect si in performanta peste 10 ani nici nu o sa se mai stie de ele pentru ca seamana intre ele …dar daca intrebam pe cineva ce este o BETACAM nu are cum sa nu stie si sa nu fie nostalgic …ma refer la cei care lucreaza in domeniu si au avut privilegiul de al lucra pe asemenea camera …chiar este o experienta faina …eu am lucrat …si chiar te face sa te simt un cameraman in adevaratul sens al cuvantului …asta e parerea mea🙂

      Comentariu de infocameraman | Februarie 12, 2010 | Răspunde

  13. imi place, din cate vad nxcam e o camera care provoaca controversa, discutii🙂 haideti la Bucuresti la O-video Academy (18-19 martie) sa incercati NX5,EX1R,PMW-350K(pentru cine vrea shoulder mount,ENG work).le testati si ne si cunoastem acolo la o cafea buna.e gratis sa participati, rezervari face razvan@o-video.ro sau marianm@o-video.ro / +40(0)21 2328945

    Comentariu de George | Martie 12, 2010 | Răspunde

  14. cine poate sami traga depe caseta vidio pe dvd dorescsi un numar de contact

    Comentariu de lulu doru | Mai 31, 2010 | Răspunde

    • poate te pot ajuta eu …numai sa imi spui mai intai de unde esti

      Comentariu de infocameraman | Iunie 1, 2010 | Răspunde

  15. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a
    lot. I hope to give something back and help others like you aided
    me.

    Comentariu de canon 7d battery | Septembrie 13, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

