Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

Am implinit 1 an de existenta!!!

http://www.infocameraman.wordpress.com a implinit un an de zile de existenta. Un an in care am fost alaturi de voi cu sfaturi , solutii tehnice dar si cu alte date pe care chiar voi le-ati solicitat. Am strans peste 14 000 de vizualizari si peste 300 de comentarii.

Am reusit sa stabilim o relatie si o directie in lumea tehnicii video din Romania. Ne bucuram ca am putut fii de folos cu aceasta initiativa si va promitem ca in anii ce urmeaza vom creste alaturi de voi astfel incat sa fim o legatura intre producatori si utilizatori pentru ca voua sa va fie de ajutor in momentul in care va decideti sa investiti bani in echipamente si productii noi.

Va multumim pentru anul pe care l-ati petrecut alaturi de noi, va multumim pentru interesul acordat si va asteptam si la anul cu alte sfaturi sau recomandari de articole. Echipa http://www.infocameraman.wordpress (Raul, Andrei, Darve) va saluta pasiunea pentru lumea cinematografiei. Numai bine

Noiembrie 29, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 comentarii »

  1. Felicitari pentru activitatea Dvs. Consider foarte util efortul pe care il depuneti in sprijiunul nostru al incepatorilor dar nu numai . Daca poate cineva sa imi spuna cum sa setez corect CCE SP2 pentru a obtine rezultate satisfacatoare . Precizez ca export filmatul necomprimat din Cs4 dar ca nu am obtinul rezultate multumitoare in cazul codarii cu CCE SP2 (dar nici macar cu encore cs4 – indiferent de setari facute in premiere sau encore pierd prea mult din calitatea imaginii si la miscari rapire tremura imaginea ) . Deci citeva setari de baza sau mai avansate mi-ar prinde bine , pe softpedia se vorbeste mult dar nu reusesc niciodata sa se puna de acord …

    Comentariu de stefan | Martie 4, 2010 | Răspunde

    • Toata problema ta pleaca de la export cand dai render final …acolo trebuie sa faci asa incat sa nu compresezi prea tare imaginea…cel mai bun format este cel necompresat.Da-mi te rog mai multe detalii la cum faci ca sa stiu ce gresesti si sa vad cum te pot ajuta.
      Astept comentariu de la tine

      Comentariu de infocameraman | Martie 5, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

