Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

2 ani de INFOCAMERAMAN !!!

Peste 47.000 de vizualizari, sute de comentarii si zeci de postari. Este bilantul a celor doi ani de infocameraman si nu vrem sa ne oprin aici. Pana acum am incercat sa formam o mica/mare comunitate pentru cei care si-au dorit sa invete tainele imaginii in miscare. Am reusit, impreuna cu voi, prietenii nostri, sa fim singurul blog important al cameramanilor profesionisti, dar si amatori. De anul viitor venim cu noi surprize. Inforcameraman va avea o casa noua cu mult mai multe idei si sfaturi pentru pasionatii de camere video. Ceea ce pana acum ati putut vedea doar pe youtube, in engleza (modul de operarea al camerelor), peste doar cateva luni le puteti vedea la noi, in limba romana. In plus, cei mai cunoscuti cameramani de la cele mai mari televiziuni romanesti vor fi descusuti de noi, iar ideile lor vor ajunge mai aproape de voi. Si nu e tot. Infocameraman va pune la cale numeroase concursuri cu premii surpriza, dar si posibilitatea ca ideile voastre sa isi gaseasca locul pe siteul nostru. La final de an, echipa Infocameraman, adica Raul Mihuta si Andrei Marina va ureaza sanatate si lumina buna.

Nou pagina pe Facebook : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001887613690&v=wall

Decembrie 3, 2010 - Posted by | Uncategorized

11 comentarii »

  1. Serioasa treaba!

    Comentariu de olimpiu | Decembrie 3, 2010 | Răspunde

  2. la multe aniversari!🙂

    Comentariu de carmen | Decembrie 3, 2010 | Răspunde

  3. Felicitări și mult succesc în continuare!

    Comentariu de Pop Raul | Decembrie 3, 2010 | Răspunde

  4. multumim🙂

    Comentariu de infocameraman | Decembrie 3, 2010 | Răspunde

  5. LA MULTI ANI!
    Felicitari si mult succes in continuare!

    Comentariu de VILI | Decembrie 4, 2010 | Răspunde

  6. Bafta multa!

    Comentariu de creativeimagestudio | Decembrie 12, 2010 | Răspunde

  7. Mult succes in noul an si cat mai multe posturi interesante!

    Comentariu de Bogdan Ciobanu | Decembrie 29, 2010 | Răspunde

  8. ce parere avetzi de acest HDDSony HVR-DR60 se merita cumparat la un pret de 400 euro in, inregistreaza si fara caseta? se defecteaza repede?
    Astept raspunsuri de la cei cunoscatori
    Stima

    Comentariu de cely | Martie 16, 2011 | Răspunde

    • Salut, eu am lucrat personal cu el …pe Sony DSR 150/170 trebuie sa ai caseta dar daca folosesti un HDV il recunoaste si poate lua rec direct de pe camera fara a fii nevoit sa mai bagi o caseta eu am tras cu DSR170 si ulterior pe Sony V1 si pe V1 lua rec direct de pe camera pentru ca este compatibil.Daca mai ai intrebari nu ezita…lumina buna

      Comentariu de infocameraman | Martie 16, 2011 | Răspunde

  9. Salut,am o camera Sony FX 1000 nu o am de foarte mult timp deci nu o cunosc foarte bine.Am fost de curind la un eveniment si am intimpinat 2 probleme la care nu am gasit rezolvare:1 la filmarea in biserica unde erau multe aparate de fotografiat la fiecare aprindere de blit pe display imi aparea o dunga alba groasa de 3,4 mm care este vizibila si pe filmare si care este foarte enervanta,iar al doilea fenomen sa intimplat in holul restaurantului unde am vrut sa fac balansul de alb si imi apareau atit pe display cit si pe vizor 2 dungi paralele de culoare maronie si care urcau .Am intrat in salon sa fac balansul si acolo nu imi mai apareau acele dungi.Multumesc pentru rabdare si astept un raspuns.

    Comentariu de Gabriel | Mai 10, 2011 | Răspunde

    • Ai grija la Shutter speed, se intampla asta de la becuri si de la curentul de prin incaperi, in State nu se prea intampla lucrul asta dar in Europa si sunt mai mult decat sigur ca si in localurile noastre de 2 lei, voltajul energiei electrice este diferit nu este 220V constant mai scade mai urca si dinastea. Camera este f sensibila si detecteaza aceste mici interferente, iar pentru a corecta acest lucru trebuie sa te joci putin cu shutterul, atentie putin nu mult fiindca mult inseamna sa mai ai si alte probleme la editare, pana cand stabilesti corect unda unde nu mai flicare si nu mai ai liniute. De obicei acest shutter este setat la 50 dar poti urca pana la 100 fara sa ia mari probleme, iar cu bliturile am mai discutat pe aici si singura solutie daca te enerveaza asa de tare este un plug-in si o sa fac un material despre el care inlatura aceste blitzuri nedorite de unii, eu ma joc f bine cu ele la editare si chiar ma ajuta, dar vad ca pe unii ii deranjeaza. Daca mai ai alte nelamuriri nu ezita sa mai intrebi

      Comentariu de videotm | Mai 10, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

