Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

Test de camera Sony MC2000,Flycam5000 si Proaim liniar slider

In acest week-end am realizat primul test cu un kit complet de filmare,pentru infocameraman…adica pentru voi🙂 in natura. Am folosit o camera Sony MC2000,un stadycam Flycam5000 si un slider Proaim.

REZULTATE SI CONCLUZII:

-in ceea ce priveste camera,pot spune ca raportul intre pret si ceea ce poate sa ofere camera,este de luat in calcul;

-un plus ar mai fii si faptul ca este o camera de umar,relativ usoara ca si greutate;

-dezavantajul este ca are un singur inel,dar totusi  poti selecta la alegere iris,sharf sau zoom;

-stadycam-ul l-am testat din toate punctele de vedere ,de la momentul in care l-am asamblat pana la momentul  in care l-am reglat cu camera pe el si nu a durat prea mult.Daca nu ai un corset cu ham,este relativ greu sa-l  tii  mai  mult de 15 min in mana.

-ar mai fii de luat in calcul faptul ca in fuga,stadycam-ul nu sacadeaza in momentul balansului intentionat;

-despre slider-ul Proaim,va zic ca iti ia ceva timp sa-l asamblezi si pregatesti(de preferat este sa ai doi trepiezi), dar iti ofera o miscare lina,continuua a camerei ,iar cursul pare destul de lung… desi masoara numai 120 cm.

-in locatia aleasa am realizat  o scurta filmare-test,pe care am montat-o si o puteti vizualiza in partea de subsol a articolului. Vizionare placuta🙂 Si bineinteles…va astept cu opinii,intrebari si sugestii.

Raul Mihuta

Martie 14, 2011 - Posted by | Accesorii, Camere video | , ,

12 comentarii »

  1. Salut, un test la lumina slaba se poate face? Va multumesc.

    Comentariu de xkos | Martie 14, 2011 | Răspunde

    • Salut, am sa fac si un test la lumina slaba cu toate ca se stie ca Sony MC2000 are 3 lux, dar acuma ca tot a venit vorba am sa fac si un asemenea test.Bafta si lumina buna!

      Comentariu de infocameraman | Martie 14, 2011 | Răspunde

  2. Bravo Raul! Sunt ale tale sliderul si flycamul? cat au fost ? ca eu vreau asa ceva pentru 550D-ul meu si inca nu stiu daca sa iau unul testat deja sau sa incerc sa improvizez si sa construiesc eu pe baza tutorialelor de pe net!

    Comentariu de Alin | Martie 14, 2011 | Răspunde

    • Salut Alin, da sunt ale mele nu mai stiu exact cat au fost separat, eu sunt multumit de ele sincer.Sliderul ar fi numai bun pentru 550d-ul tau da stadycam-ul e cam mare nu stiu daca e ok.🙂

      Comentariu de infocameraman | Martie 15, 2011 | Răspunde

  3. Fain… chiar ma bucur de un asemenea test. Am gasit ceva chiar super interesant (merita sa va uitati pana in capat) : http://www.youtube.com/watch?v=fQqxIngJg98&feature=uploademail
    Concluzia e ca se poate, doar sa vrei… un pic de chinuiala (sau mai multa:D) dar de iesit iese😉. Lumina buna.

    Comentariu de butoias2007 | Martie 15, 2011 | Răspunde

    • merci de link🙂

      Comentariu de infocameraman | Martie 16, 2011 | Răspunde

  4. Totusi, un verdict mai critic sau mai direct despre MC2000 ? e macar comparativa cu Fx1😀 ?

    Comentariu de butoias2007 | Martie 15, 2011 | Răspunde

    • Nu poti compara MC2000 cu FX1 sunt camere cu totul diferite.Vrei ceva mai critic?…e o camera ieftina care isi merita bani,este o camera cu multe lipsuri dar care este ok pentru categoria nunti-botezuri.:)
      Lumina buna butoias2007 si astept comentarii de la tine😛

      Comentariu de infocameraman | Martie 16, 2011 | Răspunde

  5. La test din ce am observat ai filmat cu Flycamul din mina,sau ai avut vesta+brat?

    Comentariu de Romeo | Iunie 14, 2012 | Răspunde

    • Da din mana am filmat, nu am avut fonduri suficiente si pentru vesta si brat , dar o sa le cumpar cat de curand🙂

      Comentariu de infocameraman | Iunie 27, 2012 | Răspunde

  6. pentru nunti este o camera excelenta,mai ales ca pretul este f. accesibil
    un lcd mai mare si de calitate era binevenit

    Comentariu de Nicu Mihai | Martie 18, 2013 | Răspunde

  7. unde pot gasi un manual de utilizare in limba romana pentru hxr-mc2000e?

    Comentariu de sorin | Aprilie 23, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

