Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

„Making Of”

Dupa cum promiteam, o sectiune video este in constructie. Pana la teste adevarate cu camere noi de la poducatori am inceput sa ne jucam cu aparatura pe care o avem in dotare acasa sau pe la locurile de munca.

Acest making off este realizat mai mult in joaca, de catre colegul meu Alex, pe care in ziua filmarii spotului am hotarat sa-l scoatem din biroul in care zace zilnic, nu de alata dar ne umpluse masa cu bunatati fiind ziua lui. Asa ca l-am scos din birou si impreuna cu apartul din dotare lui personala a filmat acest clip.

Spotul mare este filmat cu Sony EX1, trepied Miller cu cap fluid DS 10, un dolly ABC Willi go. Rest nu prea multe chestii. O filmare putin regizata care a durat cam 3 ore cu deplasare cu tot, deci nu cel mai adevarat proiect ci unul de nivel local.

Va las sa urmariti materialul si astept intrebari si opinii despre el.

Andrei Marina

Martie 18, 2011 - Posted by | Productii tv si cinematografice | , , , , , , ,

5 comentarii »

  1. Super, dupa cum am si lasat comment pe channel-ul de youtube. E simplu si placut… pentru cei cu low-buget. O intrebare, asi vrea sa-mi iau niste casete HDV, pe care sa pot inregistra HDV cu un FX1. Ce marci imi puteti recomanda, Sony, Panasonic sau TDK ? voi pe care lucrati, care se comporta mai bine ? la 40 lei bucata am gasit, la pret de producator, e un pret bun ? (ca 60 lei e una in magazin).

    Comentariu de butoias2007 | Martie 18, 2011 | Răspunde

    • Pai ai Sony HDV sunt bune …alea de culoare crem cu maro…eu am lucrat pe asa ceva si sunt bune.
      Doar am promis ca de anul asta o sa venim cu chesti autohtone facute de noi pentru voi.Bafta si lumina buna!
      P.S. vorba ta😛

      Comentariu de infocameraman | Martie 18, 2011 | Răspunde

  2. P.S : Am uitat sa va intreb cu ce camera mica as putea sa redau continutul casetelor HDV ? ca ar fi pacat sa uzez Fx1-ul… aaa, si inca ceva, poti sa-mi trimiti si mie o sapca de aia tvt89😀 ? sau macar un tricou :P… asta numai daca se poate (platesc eu transportul🙂.)

    Comentariu de butoias2007 | Martie 18, 2011 | Răspunde

    • Butoias din pacate nu se poate cu sapca si tricoul cu TVT`89 *deocamdata( nici macar toti angajatii nu au echipamente, dar daca mai vine vreun lot iti pun deoparte, promit)

      Comentariu de videotm | Martie 22, 2011 | Răspunde

      • Aaa, ok, multumesc mult😀. Off, acuma imi dau seama de ce au aparatul Cardurile micro-sd pentru camera, pentru ca a aparut si full Hd-ul si prea multa informatie pentru o caseta, si s-a trecut la carduri (dar doar de aia)… inca caseta mai poate ,,rezista” la HDV dar la full HD prea multa informatie care trebuie scrisa… pacat ca eu ca sa folosesc camera HDV trebuie sa investesc si intr-o camera mai mica care reda HDV (e pacat sa forjez fx1-ul) pe cand scapam bine cu full HD si direct pe card… asta e, tehnologia evolueaza🙂. Astept cand aveti timp si alte videoclipuri de genul asta (making off-uri) ca sunt chiar faine de tot.

        Comentariu de butoias2007 | Martie 22, 2011


Lasă un răspuns

