Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

Steadicam pentru iPhone 3Gs, iPhone 4 de la Apple, Camere MicroHD, Steadicam Smoothee

Dupa toata nebunia care exista pe piata de produse video si accesorii , acesta este ultimul produs la care m-as fi gandit ca va fi redus la scara asa de mica incat sa poti filma de pe el cu telefonul mobil. Cei de la Tiffen probabil vor sa desfiinteze definitiv imaginile tremurate chiar si cele filmate cu telefonul mobil.Altfel, nu pot sa imi explic lansare acestui produs. Acest moft numit Stadicam Smoothee este proiectat pentru iPhone 3Gs, iPhone 4 si Flip Mino HD dar si pentru telefoane cu montura similara. Bazat pe aceeasi tehnologie ca sistemele de 60.000$ utilizate la Hollywood, Smoothee vă permite să capturati videoclipuri incredibile şi fotografii fără tremuratul specific  videoclipurilor  filmate din mână.  Fie că sunteţi un novice sau cameraman începător, Steadicam Smoothee va permite sa experimentati si sa va distrati in acelasi timp. Acest produs este disponibil si in Romania prin cei de la PBR. http://www.pbrstore.ro

Raul Mihuta

Mai 16, 2011 - Posted by | Accesorii | , , ,

5 comentarii »

  1. Fratilor, ma bate rau gandul sa-mi iau un suport de camera (chiar si mai simplu) dar la care sa am mai mare stabilitate decat din mana (daca vinde sau are de vanzare unul dintre voi sa-mi spuna). Ca si model mi-ar placea ceva de genul (http://www.expandore.com/product/add/PAG/Orbitor_HVX200.htm) vreau in principiu sa fie camera mai sus decat umarul sau macar la nivelul umarului (nici decum mai jos). Precizez ca l-as folosi pe un fx1🙂. Astept un raspuns.

    Comentariu de butoias2007 | Mai 26, 2011 | Răspunde

  2. Voi ce a-ti auzit de steadycam-urile Merlin ? sunt renumite, a lucrat careva cu ele🙂 ?

    Comentariu de butoias2007 | Mai 31, 2011 | Răspunde

    • Butoias2007 sunt foarte bune comparativ calitate/pret, isi merita banii. Am lucrat si chiar mi-a placut, relativ usor de reglat.Daca ai un kit complect cu tot cu brat si corset „esti ca in filme”.

      Comentariu de infocameraman | Mai 31, 2011 | Răspunde

  3. Inteleg, ca vrea un ,,coleg” sa-si ia unul, si vroiam sa fiu mai sigur daca ar fi o alegere buna pentru el. Multumesc. Am gasit ,,genericul asta” care mi se pare foarte urat/agresiv si naspa editat (astept si parerea voastra) : http://www.youtube.com/watch?v=PGwAle4I9zE&feature=uploademail

    Comentariu de butoias2007 | Mai 31, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

