Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

Homesick – West Side Gangsta

Poate v-ati intrebat care e motivul pentru care nu am mai fost asa activi in ceea ce priveste articolele publicate pe blog,dar avem o scuza…🙂 Am avut o perioada mai incarcata in care am lucrat intens la realizarea unui videoclip si anume:Homesick – West Side Gangsta.Acesta e primul videoclip al lui Homesick (Razvan),un baiat care desi e la inceput de drum,promite mult fiindca e foarte talentat.

Acest videoclip a fost filmat intr-o locatie din Timisoara,  in doua zile si a constat intr-o adevarata” desfasurare de forte „,echipa fiind formata din aproximativ 50 de persoane.Filmarile au fost facute cu un aparat Canon 7D  (Andrei Marina) ,o camera Sony MC2000 (Raul Mihuta), stadycam Flycam5000,masina de fum,lumini pe leduri cu cap rotativ,ventilatoare etc.Editarea si corectia de culoare au fost realizate in aproximativ o luna de zile.Editarea s-a realizat in Edius 6 iar corectia de culoare in After Effects.

Asteptam feedback-ul vostru🙂

Tinem neaparat sa multumim pentru implicare in proiect lui Romeo-Sound Management Timisoara (companie de sunetisti si tehnicieni specializati in domeniul audio-video) cat si intregii echipe .

Andrei Marina-cameraman

-corectie de culoare

Raul Mihuta-cameraman

-montaj video.

Echipa Infocameraman

Iunie 10, 2011 - Posted by | Productii tv si cinematografice | , , ,

10 comentarii »

  1. Ce pot sa zic, pentru inceput ar fi ok dar m-am gandit ca la ceva si mai special cand am citit post-ul… e intradevar inovativ ca a-ti folosit si un aparat DSLR (sunt curios si astept o parere despre modul de lucru cu un aparat foto in rolul de a filma) si personal as fi introdus mai multe elemente de dinamica in videoclip (parca prea static e pentru ochiul meu) asta e o parere personala (poate asa a dorit beneficiarul) dar eu faceam si alte lucruri. In rest, mult succes tanarului care canta si a venit vacanta (cand mai mergeti la un videoclip si as putea sa vin si eu, sa-mi da-ti de stire ca mi-ar placea sa vad cum se lucra si sa va ajut si eu)… Lumina buna !.

    Comentariu de butoias2007 | Iunie 11, 2011 | Răspunde

    • @butoias2007 e adevarat ca se putea mai dinamic ….insa s-au vrut mai mult cadre statice, curate.E o melodie hip-hop…daca era house ar fi fost alta treaba …dar stii cum se zice „ritmul melodiei da si ritmul de montaj”. Sa nu uitam ca videoclipul este filmat intr-o singura locatie destul de stramta si ca sa filmam o chestie, trebuia mutat echipamentul cu tot cu lume :)).

      Comentariu de infocameraman | Iunie 11, 2011 | Răspunde

      • Inteleg, deci dupa cum am presupus, are un motiv fiecare cadru static din filmare :)… am prins recent un proiect artistic de facut la un azil de batran la care trebuie sa realizez o filmare intre 15-20 minute cu viata acolo si punctualitatea angajatiilor, cateva interviuri cu beneficiarii (batranii) si toate trebuiesc facute intr-o zi. Teoretic incerc sa pun la cale un scenariu, realizat pe capitole pentru ca vreau ca prin imaginea prezentata sa transmit ceva, sa se ,,nasca” niste sentimente asupra privitorului. Practic ma tot gandesc sa folosesc lumina naturala (intr-o parte din filmare) dar si lumina artificiala (la o limina calda cu umbre, lumini frumoasse) ca si in filme, alte sfaturi puteti sa-mi da-ti sau recomandari din partea voastra (ca e primul proiect de acest gen) si vreau sa iasa cat mai bine… practic cum as putea sa ma joc cu lumina astfel incat sa creeze un sentiment special celui care o sa viziioneze filmul (ca nu am mai lucrat cu surse de lumina externe)… sfaturi, recomandari ? Mutlumesc anticipat !

        Comentariu de butoias2007 | Iunie 12, 2011

      • Ma bucur ca ai inteles ideea. Pai ce pot sa iti spun , sa folosesti lumini de contur pe interviuri si la lumina principala sa folosesti filtre(hartie de calc) ca sa nu arda fatza subiectului, si ar fi bine sa folosesti lumini pe leduri ca lumina principala, e mai curata. Trebuie sa iti faci o structura pe hartie a filmari ca sa nu filmezi mult si degeaba ca ulterior la montaj sa injuri.Sa tragi cadre cat mai neobisnuite si sa faci si elemente cu racord de miscare. E foarte important sa ai o poveste si sa poti sa o exprimi in imagine.Bafta si daca mai vrei sa te ajutam cu ceva nu ezita. Bafta si lumina buna!

        Comentariu de infocameraman | Iunie 12, 2011

      • Multumesc, o sa fac ce pot si cand e gata urc si eu link-ul sa va da-ti cu parerea ;)… Lumina buna si cand mai aveti videoclipuri de filmat si as putea sa vin si eu, nu ezitati sa-mi spuneti ca a venit vacanta :)… Lumina buna !

        Comentariu de butoias2007 | Iunie 12, 2011

  2. Comentariu de butoias2007 | Iunie 11, 2011 | Răspunde

  3. butoias2007 o sa te anuntam in timp util, la clipul asta nu am avut cum pentru ca toata chestia a fost foarte rapida.Bafta

    Comentariu de infocameraman | Iunie 13, 2011 | Răspunde

    • Ok, multumesc, astept ;)…

      Comentariu de butoias2007 | Iunie 13, 2011 | Răspunde

  4. are dreptate omul, data viitoare luati pe cineva dupa voi cel putin pentru niste poze si video pt „making of”🙂 Mie imi place si numai pentru ca e filmat si cu 7D🙂

    Comentariu de Alin Niculescu | Iunie 14, 2011 | Răspunde

    • Vine si making of-ul cat de curand e si filmat pe langa poze🙂

      Comentariu de infocameraman | Iunie 14, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

