Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

3 ANI DE INFOCAMERAMAN !

De 3 ani suntem pentru unii ceea ce cautau demult. De 3 ani suntem un blog pe placul cameramanilor. De 3 ani aducem in casele voastre noutatile si cunostiintele noastre. De 3 ani INFOCAMERAMAN inseamna ceva pe piata profesionistilor media.

Singurul Blog de tehnica video din Romania, in limba romana implineste luna aceasta 3 ani de existenta. Poate am adus un plus pe piata informationala din tara, poate nu, dar am incercat sa fim un ajutor pentru cei care ne solicita informatii. Poate nu suntem cei mai exacti sau cei mai rapizi, dar cu siguranta nu vorbim prostii. Tot ceea ce gasiti postat in acest blog sunt experiente directe cu media, cu camerele sau cu notiunile dobandite in ani de experienta.

Ne dorim ca si in continuare sa ajutam cu tot ce putem pe oricine ne cere ajutorul, ne dorim sa crestem si poate intr-un viitor, nu foarte indepartat, sa putem forma o comunitate a cameramanilor cu intalniri si exercitii practice. Poate vom reusi mai repede decat speram, oricum tot ce va pot divulga din planurile noastre este faptul ca in curand casa INFOCAMRAMAN se va muta. Speram ca la noua noastra casa sa crestem atat din punct de vedere informational cat si din punc de vedere al colectivitatii. www.infocameraman.ro va devenii in curand (pana la sfarsitul anului) noua casa a comunitatii video a cameramanilor din romania.

La multi ani INFOCAMERAMAN!

La multi ani comunitate video din Romania!

RAUL

ANDREI

DARVE

Octombrie 26, 2011 - Posted by | Uncategorized

17 comentarii »

  1. La multi ani Infocameraman !

    Comentariu de genus71 | Octombrie 26, 2011 | Răspunde

  2. La multi ani !…si o intrebare.
    A mai avut cineva probleme cu unitatea mrc1 de la un z7? Am senzatia ca sunt singurul ghinionist.Din senin, nu mai functioneaza in sensul ca doar se ilumineaza afisajul. In rest -mort.Orice sfat de reparatie sau o achizitie la un pret decent, este binevenit.Precizez ca l-am trimis la o firma din Bucuresti, si mi s-a spus ca e ars procesorul.Care sa fie „cauza motivului”?
    Cu respect,
    Doru Iacob

    Comentariu de Doru | Octombrie 26, 2011 | Răspunde

    • @Doru dar nu afiseaza nimic pe ecran la unitate ???? Daca nu afisaza nimic inseamna ca e dus …am lucrat si eu cu asa ceva si nu am avut probleme …astept raspuns

      Comentariu de infocameraman | Octombrie 26, 2011 | Răspunde

      • Din pacate nu afiseaza nimic . Doar se ilumineaza.Ce ma nelinisteste e faptul ca nu stiu de la ce i se trage. Daca-mi iau unul nou si-l prajesc si pe ala?Oricum ,multumesc pt promtitudine!

        Comentariu de Doru | Octombrie 27, 2011

    • Salutare, fostul si viitorul coleg :)) o sa intreb la unii altii si iti spun daca dau de vreun raspuns afirmativ. Apropo de la 1 suntem iar colegi ca am plecat si eu la Digi

      Comentariu de videotm | Octombrie 26, 2011 | Răspunde

  3. La multi ani si Tot ce va doriti !

    Comentariu de Arts-Wedding PhotofilMusic Mihai-Enachi | Octombrie 26, 2011 | Răspunde

  4. la multi ani!tineti-o tot asa

    Comentariu de viorel | Octombrie 27, 2011 | Răspunde

  5. La Multi Ani! dragi colegi, minunata ideea unui asemenea blog pt. schimb de idei si informatii. A trecut ceva vreme de cind am luat prima camera video in mina, asta se intimpla in luna august a anului 1988, si era un Philips Explorer in format VHS. Minunata camera video la vremea aceea.Am invatat totul din mers cum se spune, si inca mai invat si in ziua de azi, pt. ca in acest domeniu nu te poti plafona la un nivel pentru ca daca nu ti pasul cu noutatile esti depasit. Trecind de la VHS la V8, HI8,SVHS, D8 miniDV, si ultimul veni FullHD.Iar acum va cer un sfat, doresc sa achizitionez, o noua camera fullHD, si trbuie sa aleg intre, Panasonic AG-AC 160 care filmeaza AVCHD si Panasonic HPX 250 P2HD care filmeaza AVCIntra 100, DVCPRO HD 50, SD.Inca nu am gasit nicaieri o comparatie de filmare intre calitatea AVCHD FullHD la 24 Mbs, si Filmare AVCIntra 100 Mbs.
    Daca sunteti amabili cu o informatie in acest sens,

    cu multumiri Marius din Alba

    Comentariu de Barna Marius | Octombrie 27, 2011 | Răspunde

    • Salutare Marius…multumim de urari. In legatura cu camera eu as merge pe HPX 250 P2 HD un motiv bine intemeiat ar fi P2-urile pentru ca sunt mai sigure si mai bune decat SDHC-urile, e adevarat ca sunt mai scumpe dar se merita sincer.Bafta si lumina buna daca mai ai intrebari nu ezita.

      Comentariu de infocameraman | Octombrie 27, 2011 | Răspunde

      • Va multumesc!

        Marius B.

        Comentariu de Barna Marius | Octombrie 28, 2011

  6. Va rog respectuos, pe distinsii cameramani din televiziune, care camera este mai buna Panasonic HPx250 sau Sony Ex1R La care e mai stabil focusul? Care filmeaza cel mai bine la intuneric? Vreau sa-mi cumpar o camera profesionista si nu am experinta dv.In speranta unui raspuns va zic” sarut mana ” Cu respect Ionel

    Comentariu de Ionel Bordeianu | Februarie 28, 2012 | Răspunde

  7. Camera Panasonic AC160 are mai stabil focusul pe auto decat EX1R ? Ma refer la nunti, cand cadrele se succed cu repeziciune.Este mai bine sa iau un AC 16o unde accesoriile sunt mai ieftine. Nu cunosc daca Panasonic AC 160 care filmeaza Full HD ,filmarea este cu adevarat Full HD sau ca sa zicem asa,trasa de par de la HD spre Full HD ? Va multumesc si astept raspunsul dv. competent. Cu respect, Ionel

    Comentariu de Ionel Bordeianu | Februarie 28, 2012 | Răspunde

    • Salutare Ionel Bordeianu, vreau sa lamurim de la inceput un lucru, nu exista camere proaste si camere bune, exista doar camere ieftine si scumpe.Cam cat de cat platesti aia si primesti, amandoua sunt camere ok legat de calitate/pret , acuma fiecare camera are plusul si minusul ei asta depinde si de utilizator, pentru ca de exemplu multi cameramani spun de ex1 ca este o camera destul de dificil de tinut in mana este usor debalansata.Dar am intalnit si cazuri in care spun ca este ok.Saftul meu este sa iei ce crezi tu ca e mai bine pentru tine,iar inainte de a le cumpara incearca se le testezi la vreun posesor de camera panasonic sau sony.Eu personal sunt fan sony dar nu imi displace nici panasonicul, asta probabil ca am lucrat mai mult cu sony.Daca nu ai un buget foarte mare eu zic sa mergi pe panasonic ac160 pentru ca sony ex1r o sa te omoare cu accesoriile care sunt mai scumpe.Bafta si daca mai ai intrebari nu ezita.
      P.S. ne bucuram sa te avem printre noi…adica un bun venit pe infocameraman🙂

      Comentariu de infocameraman | Februarie 28, 2012 | Răspunde

      • Sarut mana pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns si pentru urarea de bun venit .Acest lucru imi dovedeste ca sunteti DOMNI in adevaratul sens al cuvantului.Cat despre mine pot sa va spun ca filmez din 1970 cu Krasnogorsc ,cum era atunci pe 16 mm.Premii I,II la Concursuri nationale, am luat premiu si la Costinesti la Festivalul filmelor profesioniste,peste 200 de articole in presa.Pastrez diplomele pentru amorul meu si pasiunea mea,in afara de cea de profesor.Ma bucur ca se ridica tineri talentati, buni la suflet care impartasesc din experienta lor. Acum filmez cu un VX si vreau sa trec la HD si ” imi prind urechile”in gama de aparate care au aparut, de aceea m-am adresat dv.care lucrati in domeniu si care sunteti la curent cu tot ce misca pe piata. Am stat de vorba cu cel care are EX 1 care ii laudau calitatile si pe buna dreptate.Am ascultat si pe cel cu Panasonic AC 160 si care mi-a spus ca l-a rugat pe ce-l cu EX1 sa-l ajute la o filmare si ca EX 1 fuge din focus cand dai pe auto spre deosebire de Panasonic AC 160 care la acest capitol e mult mai stabil .Trebuie sa treci pe manual la EX 1 ori la o nunta esti terminat cu ochii,plus ca accesoriile sunt foarte scumpe.Doream sa va intreb daca, intradevar focusul pe auto fuge la EX 1 in comparatie cu Panasonic AC 160. Doresc sa va intreb pe dv. ca sunteti neutru (ca fiecare din cei intrebati isi lauda aparatul, la pret calitate si il barfesc pe celalalt). Si va mai intreb, daca la filmari de nunti marita sa investesti o caruta de bani pe EX 1 sau Panasonic HP 250? Revin cu rugamintea sa va intreb daca AC 160 la Full HD are o imagine foarte buna sau e ” trasa de par de la HD in sus spre Full ” Alta intrebare: care e mai ieftina la accesorii EX 1R sau Panasonic HPx250 ? Multumesc anticipat. Cu deosebit respect, Ionel

        Comentariu de Ionel Bordeianu | Februarie 28, 2012

      • Problema cu EX 1r nu este practic o problema, pe auto este normal sa faca asa pentru ca ex1r are o profunzime mai mare ca si ac160, practic te forteaza sa lucrezi pe manual.La urma urmei este un lucru bun sa lucrezi pe manual, eu doar asa lucrez, am la lucru un Sony PMW320 care nu stie auto, adica stie dar iti strica filmarea🙂 avand o profunzime impresionanta.Pe modul auto camera iti face claritatea dupa cantitratea de lumina pe care o gaseste in ambient iar daca in spatele subiectului este mai multa lumina ai pierdut sharful. Mi-ar fi placut sa pun mana pe un Krasnogorsk, te invidiez pentru asta🙂 . Chiar vreau sa fac o sectiune cu articole legate de camere vechi, doar asa sa nu uitam de unde sa plecat.Concluzie daca ar fi sa dau eu banii cu siguranta as paria pe EX1 sau Ex1r, am lucrat cu ele si chiar sunt bune si destul de luminoase 0,14lux. Bafta si ne auzim si cu alte comenturi.

        Comentariu de infocameraman | Februarie 29, 2012

  8. Multumesc pentru raspuns.Vad, pana la urma, ca ” toate drumurile duc la EX1R Asta e! Bravo lor! Daca vreti sa faceti un reportaj despre vechile cinecluburi din tara vi le pot spune ca am fost la marea lor majoritate. Le insir pe acelea care sunt in apropierea dv. La Clubul CFR din Timisoara era ” Secventa Timiseana „(unul era foarte talentat si a plecat sa lucrteze in Televiziune) la Otelul Rosu la Casa Sindicatelor(erau cei mai tari din zona),la Festivalurile Nationale imi era frica de dansii,erau doi ingineri talentati din combinat,pe unul il chema Negrutiu,cam scump la vorba si nu te ajuta cu un sfat; la Hunedoara la Combinatul Siderurgic, tema era „Omul si productia” ; la Herculane la Casa Sindicatelor ,festivalul se numea „Hercules” tema era de turismul.Apoi la Combinatul Minier Aninoasa,Combinatul Resita,Casa Sindicatelor Arad , Casa Sindicatelor Oradea, Casa Sindicatelor Baia Mare si mai era la un combinat minier care imi scapa numele.Am participat la festivalurile organizate de ei si nu am venit acasa fara premiu.Sper ca gasiti la ei un Krasnogorsk sau aparate de proiectie pentru filme de 16 mm sau filme realizate de ei.Sper ca va iesi un reportaj interesant.
    Si,ca sa va fac o urare ca aveti ” tlei ” ani as vrea sa ne intalnim si la 6 ani cand
    veti fi la clasa „pregatitoare” si sa va urez viata lunga sa sarbatorim impreuna si „majoratul” Mult succes nobilului scop pe care eu o consider o Universitate Populara” unde cursantii vin va intreaba,ca adevarati discipoli,apoi pleaca multumiti si „scriu cu lumina” ce se petrece in ziua de azi, la fel cum faceau gramaticii lui Stefan cel Mare si …Sfant Cu toata consideratiunea, Ionel.

    Comentariu de Ionel Bordeianu | Februarie 29, 2012 | Răspunde

  9. Vreau sa achizitionez un panasonic ac160 pt. evenimente.Ma puteti ajuta cu informatii despre o camera mai buna ca asta sau o parere despre panasonic ac160 daca merita sau nu sa o iau doar pt.evenimente.

    Comentariu de Dani | Ianuarie 16, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

