Infocameraman’s Blog

un blog pentru pasionatii de camere video

AM BAND- SOULMATE (Cover) – Canon C100

In sfarsit am finalizat clipul trupei AM BAND. Camera Canon C100 s-a comportat peste asteptarile mele. Este o camera fiabila si foarte prietenoasa, de la partea meniului, care este foarte usor de navigat, pana la partea de butoane exterioare, care sunt plasate la indemana. Una dintre locatiile in care am filmat a fost foarte slab iluminata, iar camera s-a prezentat bine si la acest capitlor, cel de low light. La un iso mai ridicat, nu prezinta granulatie pe imagine. In plus, la partea de autonomie, camera sta foarte bine, pentru ca nu consuma foarte multe resurse din baterie. tinand camera deschisa aproape o zi intreaga, cu un singur acumulator. C100 are doua sloturi pentru carduri SDHC – carduri relative ieftine – acest lucru fiind un avantaj. Nu am avut nici o problema de buffer si nu a dat nici o eroare. Inca un avantaj: camera suporta si alte tipuri de obiective, care nu sunt din gama Canon. In mare, este o camera care, cu siguranta, isi merita toti banii, deoarece se poate „descurca” in absolut orice tip de situatie (nunti, scurt-metraje, videoclipuri, clipuri de prezentare, documentare etc.).

Multumesc celor care au participat la realizarea acestui test!

Raul Mihuta

Februarie 12, 2014 - Posted by | Camere video, Productii tv si cinematografice

3 comentarii »

  1. frumos,am tras si eu cateva cadre cu C100 la clipul acesta..C100 e superba..numai bine

    Comentariu de Marius | Februarie 12, 2014 | Răspunde

  2. aici e making of

    Comentariu de Marius | Februarie 12, 2014 | Răspunde

  3. Da e o camera interesanta🙂

    Comentariu de infocameraman | Februarie 12, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

